miercuri, 9 decembrie 2009

Paradoxul zilei

De ce este Romania codaşă în topurile realizate la nivel mondial ?

Simplu ..noua ne place să stăm la coadă . Coada celebră de la secţile de vot este exemplificativă.
Dar de unde ne vine pofta asta de "coadă" ? Păi de pe vremea lui Nea Nicu (Dumnezeu să-l ierte şi revoluţionarii de asemenea) , nu stăteau bieţii noştri părinţi la coadă la carne , lapte, pâine ...desigur ... si care ar fi legătura ..pai ...atunci primeau ceva în schimbul ostenelii ..acum ..nu numai ca nu primesc ..dar sunt chiar deposedaţi de drepturi , bani, bonuri de masa ...Deci ţin să contrazic diversele păreri din afară , romanul e fruntaş la vot , facturi , cumpărături şi voie bună ..dar şi un bun fundaş ..ca işi cam înfig ăştia "doctrinele" în preamaritele noastre funduri onirice.

Cred ca e singura care îi place statutul de fundaşă.






Textul de mai sus prezinta numeroase greseli asa ca dragul meu cititor iarta-mi mie greşalele mele ...te rog eu. punct

Un comentariu:

  1. Spre bucuria mea, nu am avut probleme de asteptata la coada cand m-am prezentat la vot. Am ales sa ma duc seara, cand totul era mai liber.

    Cat despre romani in general, poate ca suntem cu minusuri multe, vizibile si simtitoare, dar le compensam intr-o dualitate frumoasa. Multi romani sunt destepti. Cat despre partea estetica... Avem, ca relief, tot ceea ce ne trebuie, taranoastra fiind printre putinele ce se bucura de toate formele de relief, si, tot la categoria estetic, cunoscuta idee ca romancele sunt femei frumoase :D

    RăspundețiȘtergere