duminică, 13 septembrie 2009

Putin folclor

Pentru putinele clipe de fericire si impacare cu sine exista intotdeauna ganduri frumoase si nu numai.







In tot ce faci pune si putin folclor ;).

Un comentariu:

  1. In sfarsit ne mai onoreaza si Razvan cu prezenta :D
    Tocmai am inchis un apel iar boxele le oprisem, sa pot tine o conversatie decenta. Cand am dat play la primul clip postat de tine, nu pricepeam de ce nu aud nimic. Ca o blonda ce sunt, cand m-am trezit si am dat drumul la boxa, o alta dilema intervenise, folclorul pe care tu il prezentai suna mai mult a... rice altceva. Asta pentru ca blonda din mine (e destul de mare), avea si winamp-ul dat drumul pe "Strong Arm Steady - trunk music ft. The Game". Chiar suna dubios fuziunea dintre folclorul de aici si piesa din playlist-ul meu.
    Dar deh, asa e cand te pui cu blondele.

    RăspundețiȘtergere